Monday, June 15, 2009

HELLO KİTTY PASTASI


Geçen hafta yapılan pastalar arasında küçük melodi ye yapılan hello kitty pastası ve kapkekleri.
NADYA HANIM'IN beni aradığında benden tek istediğinin kızının bir hello kitty hayranı olduğunu pastasında da hello kittyi görünce çok mutlu olucağı oldu.gerisini size bırakıyorum dedi:)
NADYA HANIMIN bana duyduğu bu güvenden dolayı çok teşekkür ederim.Doğumgünü partisinden sonra nadya hanımın ve küçük prensesin mutlulukları bana tüm yorgunluğumu unutturdu.
Küçük prenses melodi (4 yaşına girdi)önce şaşkınlıkla bir süre pastasını seyretmiş.Daha sonra uzun süren iknalar sonrasında pastasını kestirmiş:)
MELODİ PRENSESE AİLESİ VE TÜM SEVDİKLERİYLE UZUN SAĞLIKLI BİR ÖMÜR DİLERİM
PASTA TARİFLERİ İÇİN:
SİPARİŞLERİNİZ İÇİN :
benimyemeklerim@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz
TELEFON HATTI:
0536 606 89 00 DAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ

No comments:

Post a Comment